شرایط ارسال کالا

۱) کلیه کالاها با نهایت دقت بسته بندی شده و توسط حامل های معتبر ارسال می شود.
۲) اطلاعات مورد نیاز در مراحل سفارش کالا باید توسط مشتریان بطور صحیح و کامل تکمیل گردد و در غیر اینصورت، سفارش ها قابل پیگیری و تحویل نمی باشد.
۳) صاحب حساب کاربری یا فردی که نام، آدرس و تلفن وی برای تحویل گرفتن سفارش توسط صاحب حساب کاربری وارد شده، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر نظیر کارت ملی همراه داشته باشد.
۴) اکیدا توصیه می شود که مشتریان سلامت فیزیکی و ظاهری کالای دریافتی را در حضور حامل (مامور تحویل دهنده سفارش) بررسی کنند و در صورت مشاهده آسیب از تحویل گرفتن کالا خودداری کنند ویا اینکه حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، آسیب فیزیکی را از طریق راه های ارتباطی بیان شده در صفحه تماس با توسکام به اصلاع خدمات پس از فروش توسکام برسانند.
۵) باز کردن جعبه ویا نصب کـالا باید توسط نصـاب مجاز انجـام شـود و ماموران تحویـل دهنده سفـارش توسکـام فقط مسعول تحویل سفارش مشتریان می باشند بنابراین مشتریان می توانند با شرکت توسکام تماس بگیرند.
۶) هزینه ارسال کـالا برای خریدهـای بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان به سراسر کشور رایگـان می بـاشد و برای خریدهـای کمتر از ۱۰۰ هـزار تومان اگر مبلغ بصورت آنلاین ویا کارت به کارت پرداخت شود برابر با ۱۵ هزار تومان و اگر بصورت تحویل در محل پرداخت شود برابر با ۲۰ هزار تومان می باشد.
       نکته: برای خریدهـایی که مبلغ آن زیر ۱۰۰ هـزار تومـان می باشد هزینه ارسال در فـاکتور درج می شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف به حساب می آید و در صورت مشاهده چنین موردی حتما آن را از طریق ایمیل به توسکام اطلاع دهید.
۷) مدت زمـان تحویل کـالا درصـورتیکه سفـارش ثبت شده در بازه زمانی ۹ صبح الی ۱۰ شب باشد بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش حداکثر ۷۲ ساعت کاری می باشد.
       نکته۱: سفارش ها براساس بازه زمانی که مشتریان در زمان ثبت سفارش تعیین می کنند، تحویل داده خواهد شد.
       نکته۲: کلیه سفارش های ثبت شده در سایت توسط مشتریان درصورتیکه خارج از ساعت کاری شرکت و روزهای تعطیل رسمی و ایام شهادت اهل بیت(ع) باشد، در اولین ساعت کاری بعدی پیگیری خواهد شد.

 

شرایط تعویض یا استرداد کالا


۱) مشتریـان حداکثر تا هفت روز پس از دریـافت کالا فرصت خواهند داشت که کـالای خریداری شده را تست و در صورت مشـاهده ایراد فنی، آن را از طریـق شماره تلفن ۰۰۲ ۲۱ ۸۸۸ – ۰۲۱ ویا ایمیلSupport@leocom.ir به اطلاع شرکت برسانند تا در صورت تایید ایراد فنی توسط کـارشناسان شرکت، کالای خود را تعویض کنند. در غیر اینصورت، به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت تعیین شده می باشد.
       نکته۱: کلیه کارتریج های جوهرافشان و مواد مصرفی شامل گارانتی هفت روزه نمی شوند.
       نکته۲: لطفا فقط از طریق شماره تلفن و ایمیل بیان شده شرکت را مطلع کنید زیرا پیام هایی که برای این منظور در حساب کاربری ثبت شوند ویا از طریق راه های دیگر ارسال شوند به منزله عدم مطلع کردن شرکت در مهلت مقرر می باشد.
۲) اگر ایـراد فنی مـورد تایید کـارشناسان شرکت قـرار نگیرد و ایـراد ناشی از استـفـاده نـادرست از کالای خریداری شده یا وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی باشد هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان می باشد.
۳) درصورت موجود نبودن کالای قابل تعویض در فروشگاه توسکام، مشتریان می توانند یکی از دو حالت زیر را انتخاب کند:
الف) انتخاب کالایی مشابه با کالای مورد نظر
ب) بازگشت وجه (مشتری باید درخواست عودت وجه خود را به همراه اعلام شماره سفارش و یک شماره کارت بانکی از طریق ایمیل Support@leocom.ir ارسال کند).
       نکته۱: با اعلام شماره کارت بانکی، مشتری مسعولیت قانونی انجام تراکنش مالی درصورت تایید عودت وجه خرید انجام شده از توسکام را پذیرفته و رضایت کامل دارد.
       نکته۲: درصورت وجود اختلاف قیمت بین کالای مورد نظر با کالای مشابه، ما به التفاوت آن درنظر گرفته خواهد شد.
۴) مشتریـان اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، در صورتیکه کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خود خارج نکرده باشند تا هفت روز پس از ثبت سفارش فرصت خواهند داشت که آن را از طریق روش های بیان شده در بند ۱ به اطلاع شرکت برسانند. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده بر عهده مشتری می باشد.
۵) در صورت وجود مغـایرت بین کـالای تحویل داده شده به مشتریـان با کـالای سفارش داده شده، مشتریان حداکثر تا سه روز پس از دریافت کالا فرصت خواهند داشت که مغایرت را از طریق روش های بیان شده در بند ۱ به اطلاع شرکت برسانند.
۶) درصورتیکه امکان تطبیق کالای تحویلی با کالای سفارش داده شده وجود داشته باشد، مشتریـان می بایست مغـایرت را قبل از باز کردن بسته بندی اولیه کالای تحویلی و خارج کـردن آن از آکبند بودن بررسی کنند و در غیر اینصورت امکـان تعویض یا استرداد آن وجود نخواهد داشت.
۷) پروسه تعویض یا استرداد کالا حداکثر ظرف سه روز کاری توسط شرکت انجام خواهد شد و تمام هزینه های ارسال کالای قابل تعویض برعهده شرکت خواهد بود.